Please Wait |
سوراخ گژن پین ناحیه ای از پیستون است، که بار وارده از طرف گژن پین را تحمل می نماید، بنابراین بایستی به حد کافی استحکام داشته باشد تا بتواند در برابر فشارهای شدیدی که بر آن وارد می شود، مقاومت نماید. لذا در موتور های High load دیزلی که پیستون به مراتب تحت فشارهای شدید و دماهای بالایی می باشد، از بوش غیر هم جنس در داخل سوراخ گژن پین استفاده می شود.
در این طرح بوش در مرحله تولید در سوراخ گژن پین مونتاژ شده و مقاومت سوراخ گژن پین را در برابر فشارهای زیاد و سایش محافظت می کند.
طرح و توسعه این نوع پیستون در ایران، برای اولین بار توسط IPMC انجام و در حال طی مراحل ساخت می باشد.
جهت اطلاعات بیشتر به کاتالوگ محصولات مراجعه فرمایید